2017. gada 28. jūnijs

 

VRS Galvenās pārvaldes Dienesta organizācijas pārvaldes speciālists/-e


 

Galvenie amata pienākumi:

  •  aizpildīt rīkojuma un iekšējās aprites dokumentu reģistrācijas un uzskaites žurnālus;

  •  veikt iereģistrētajos dokumentos atzīmes par to reģistrāciju un nodot dokumentus iepazīstināšanai un parakstīšanai;

  •  veikt pārvaldes amatpersonu izstrādāto rīkojuma dokumentu projektu koriģēšanu atbilstoši lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām;

  •  nodrošināt dokumentu izpildes termiņu uzskaiti, sekot to ievērošanai;

  •  apkopot pārvaldes amatpersonu sniegtos priekšlikumus par pārvaldes priekšnieka dotā uzdevuma izpildi;

  •  nepieciešamības gadījumā veikt rīkojuma dokumentu projektu izstrādi;

  •  sagatavot lietas un iesniegt pabeigtās lietas iestādes arhīva nodaļā;

  •  nodrošināt informācijas apkopošanu un aktualizēšanu par pārvaldes amatpersonu dalību darba grupās un komisijās (Valsts robežsardzes darba plāns un Valsts robežsardzes galveno uzdevumu un pasākumu plāns);

  •  nodrošināt Lietvedības informācijas sistēmā esošo pārvaldei saistošo rīkojuma dokumentu nodošanu pārvaldes priekšniekam.

 

Prasības pretendentiem:

  •  vidējā vai profesionālā vidējā (3.profesionālās kvalifikācijas līmenis) izglītība;

  •  vēlama vismaz 1 (viena) gada pieredze lietvedības darbā;

  •  prasme strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, elektroniskā pasta un Interneta pārlūkprogrammas);

  •  vēlamas pieredze darbā ar Iekšlietu ministrijas dokumentu vadības sistēmu "DocsVision";

  •  zināšanas lietvedībā;

  •  vēlamas krievu valodas zināšanas un angļu valodas prasmes vismaz A2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām pamatnostādnēm valodu apguvē (Common European Framework of Reference for Languages).

 

Piedāvājam:

  •  personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu;

  •  darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē;

  •  atalgojumu (pirms nodokļu nomaksas) no 540 EUR līdz 560 EUR un sociālās garantijas;

  •  veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem);

  •  labus darba apstākļus un profesionālus, atsaucīgus kolēģus.

 

Kandidātiem CV un motivācijas vēstuli, lūdzam līdz 2017.gada 5.jūlijam, nosūtīt elektroniski uz e-pastu: ailē "SUBJECT" norādot amata nosaukumu vai pa pastu: Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Personāla pārvaldes vadītājam Rūdolfa ielā 5, Rīga, LV-1012.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un motivācijas vēstules izvērtēšanas būs iekļuvuši 2.kārtā.



Jūs esat 05625957 apmeklētājs | Pēdējās izmaiņas lapā veiktas 2017.06.27

 

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Valsts robežsardzi obligāta
Copyright © Valsts robežsardze 2007

Galvenā pārvalde, Rūdolfa iela 5, LV 1012.
Tālr. 67075617, 67075739, Fakss: 67075600,
e-pasts: ;