2018. gada 21. aprīlis

 

Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Finanšu pārvaldes speciālists/-e


 

Ja Tev ir:

  • vidējā vai profesionālā vidējā (3.profesionālas kvalifikācijas līmenis) izglītība;
  • vēlama vismaz 1 (viena) gada pieredze lietvedības darbā;
  • prasme strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, elektroniskā pasta un Interneta pārlūkprogrammas);
  • vēlama pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības datu bāzēm.

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes dinamiskā darbā un:

  • izstrādāt Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Finanšu pārvaldes lietu nomenklatūras projekta sadaļu;
  • kontrolēt un koordinēt lietvedības prasību ievērošanu;
  • reģistrēt žurnālā un dokumentu vadības sistēmā iekšējās aprites dokumentus;
  • sistematizēt, kārtot dokumentus lietās saskaņā ar apstiprināto lietu nomenklatūru;
  • nodrošināt iekšējo normatīvo aktu, pavēļu, vēstuļu saskaņošanas procesu.

Pievienojies un Tu iegūsi:

  • personīgo izaugsmi un iespējas pilnveidot savas profesionālās zināšanas;
  • darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē;
  • atalgojumu (pirms nodokļu nomaksas) no 540 EUR līdz 600 EUR un sociālās garantijas;
  • veselības apdrošināšanu;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus.

 Pieteikuma iesniegšana:

CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, lūdzam nosūtīt elektroniski uz e-pastu: norādot amata nosaukumu vai pa pastu: Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Personāla pārvaldes vadītājam Rūdolfa ielā 5, Rīga, LV-1012. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV, motivācijas vēstules un izglītības dokumentu izvērtēšanas būs iekļuvuši 2.kārtā.

 

Pieteikšanās termiņš:
2018.gada 25.aprīlis



Jūs esat 01719284 apmeklētājs | Pēdējās izmaiņas lapā veiktas 2018.04.21

 

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Valsts robežsardzi obligāta
Copyright © Valsts robežsardze 2007

Galvenā pārvalde, Rūdolfa iela 5, LV 1012.
Tālr. 67075739, 67075617, Fakss: 67075600,
e-pasts: ;