2018. gada 27. aprīlis

 

Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Lietvedības un arhīva nodaļas speciālists/-e



Ja Tev ir:

  • vidējā vai profesionālā vidējā (3.profesionālas kvalifikācijas līmenis) izglītība;
  • vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze jomā, kas saistīta ar lietvedības un arhīva darba organizāciju, dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu un arhīva dokumentu izmantošanu;
  • vēlama 1 (viena) gada pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē.

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes dinamiskā darbā un:

  • kārtot pastāvīgi glabājamās lietas un ilgstoši glabājamās lietas Valsts robežsardzes arhīvā;
  • sagatavot arhīvā esošos dokumentus nodošanai pastāvīgai glabāšanai Latvijas Nacionālajam arhīvam;
  • veikt dokumentu meklēšanu, reģistrēt to pieprasīšanas faktu;
  • sagatavot pieprasīto dokumentu kopijas, izrakstus, norakstus, izziņas un sarakstes dokumentu projektus;
  • veikt Centrālās ekspertu komisijas sekretāra pienākumus.

 Pievienojies un Tu iegūsi:

  • personīgo izaugsmi un iespējas pilnveidot savas profesionālās zināšanas;
  • darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē;
  • atalgojumu (pirms nodokļu nomaksas) no 510 EUR līdz 610 EUR un sociālās garantijas;
  • veselības apdrošināšanu;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus.

Pieteikuma iesniegšana:

CV un pieteikuma vēstuli  lūdzam nosūtīt elektroniski uz e-pastu: norādot amata nosaukumu vai pa pastu: Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Personāla pārvaldes vadītājam Rūdolfa ielā 5, Rīga, LV-1012. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc iesūtīto dokumentu izvērtēšanas būs iekļuvuši 2.kārtā.

Pieteikšanās termiņš:
2018.gada 2.maijs


 

Jūs esat 01774583 apmeklētājs | Pēdējās izmaiņas lapā veiktas 2018.04.25

 

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Valsts robežsardzi obligāta
Copyright © Valsts robežsardze 2007

Galvenā pārvalde, Rūdolfa iela 5, LV 1012.
Tālr. 67075739, 67075617, Fakss: 67075600,
e-pasts: ;