Valsts robežsardze
Valsts robežsardze ir valsts iestāde.
Valsts robežsardze ir bruņota.
Tās galvenais uzdevums ir apsargāt Latvijas valsts robežas.
Valsts robežsardzei uzdevumus palīdz veikt:
- valsts iestādes,
- pašvaldības iestādes,
- uzņēmumi
- un Latvijas iedzīvotāji.
Robežsardzes likums nosaka Valsts robežsardzes:
- uzdevumus,
- funkcijas,
- kompetenci
- un pienākumus.
Robežsargs pilda robežsardzes uzdevumus.
Valsts robežsardzes priekšnieks ir ģenerālis Guntis Pujāts.